20120220

Nevena Kragic

Nevena Kragic je dizajnerka iz Nisha,i ovde mozete procitati sta kaze o svom radu,planovima i o tome gde mozete pronaci njenu garderobu...




Kao samostalni autor sam bucnije nastupila tek krajem prosle godine. Naisla na izuzetno dobre reakcije 

posmatraca, a onda i kupaca. Cinilo se dugo da mi nije bio potreban ni zvanican prodajni prostor kako bih 

svoj dizajn plasirala i na kraju i prodala. Posredstvom interneta sam uspevala vecinu stvari da uradim. Uradim

 kolekciju, fotografisem, publikujem. Verujem u dobar marketing i da je on definitivno najpresudniji u 

prodiranju i izdavjanju. Puno talenata, lako je biti (ne)vidljiv, jer je to sto mi radimo najvizuelnije. Danas je 

lako biti poznat (dovoljan je jedan FB profil), ali jako tesko postati potreban. Svesna da je prezentacija 

pored dobrog dizajna i kvaliteta - presudna, svaki delic sam plasirala promisljeno. Iscrpljujuce, ali ima svrhu.

 To me je i dovelo za kratko vreme do bitnih ljudi u modnom svetu, jer kao sto rekoh, internet je 

kompresovao mnogo toga, a na meni je bilo kako ce me videti. Cudnim redosledom, svoj dizajn sam pre 

prodavala u inostranstvu u buticima sa vise dizajnera. Poput "Choomich-a". Medjutim, zelim vise. Zelim 

"ovozemaljskije". U toku je priprema otvaranja mog prodajnog prostora u Nisu, koji za ideju ima stvaranje 

atmosfere, ne puko nudjenje dizajna. Extremni perfekcionista u meni prolongira mnogo toga. Od biranja

 materijala do biranja kvake na vratima.  Nis je riznica talentovanih ljudi...zato i zelim da ostanem tu. U toku je 

uveliko rad na prolecnoj kolekciji koja ce se znatno razlikovati od prethodne, ali u osnovi i dalje imati 

prevashodno formu i konstrukciju. Na koraku od ideje vracanja u Njujork, koji me je dobrim delom 

profilisao, ali samo u ulozi mene kao dizajnera, koji ce verovatno za pocetak trcati po "to go" kafu i smeskati

 se, ali...imam ideju! 

Za sada me mogu naci preko bloga i FB-grupe, dok se dugo-birana-kvaka ne otvori. 





Model:Zorana Miljevic  
Foto:Nevena Kragic